STYRET I LØRENSKOG HÅNDBALLKLUBB

Styreleder: Ole-Christian Braathen

E-post: ocbraathen@hotmail.com

Mobil: 930 04 843

Jeg  fikk min inngang til LHK gjennom min datter som spiller på J2007. Mitt engasjement ligger i å legge til rette for at barn og ungdom i Lørenskog har det gøy på håndballbanen og at de opplever samhold, trivsel og en sunn sportslig utvikling i Lørenskog håndballklubb. Til daglig jobber jeg i IT-bransjen og har klokkertro på at digitalisering kan bidra til en enklere klubbadministrasjon og sikre at kommunikasjon med våre medlemmer blir så enkel og effektiv som mulig. For egen del ble det totalt ca 30 år som aktiv idrettsutøver mellom stengene for fotballklubbene Finnsnes IL, Harrow Borough FC og Frigg Oslo. Min oppfatning er at LHK som klubb består av en fantastisk flott spillergruppe fra de yngste og oppover- og i tillegg utrolig dyktige trenere. Når vi i legger til engasjerte og positive foreldre skapes det mye energi og vi kan sammen se frem til mange gode opplevelser både på og utenfor banen i den kommende sesongen!

Styremedlem: Erlend Husby

E-post: erlend.husby@amedia.no

Mobil: 911 54 144

Jeg er 47 år, opprinnelig fra Inderøy, Trondheimfjordens perle. Vi har bodd i Lørenskog siden 2005. Vi har to jenter, en 2004 modell og en 2007 modell. Mitt engasjement i LHK startet med håndballskole for 10 år siden og har siden da vært engasjert i LHK. Yngstejenta spiller på 2007. Jeg har selv ingen egenopplevd håndballerfaring, men det å aktivisere barn i lek med ball har gitt meg mange nyttige erfaringer som jeg har tatt med meg videre, og min hjertesak er «så mange som mulig så lenge som mulig». I LHK har jeg hovedansvaret for arrangementer i LHK regi. Herunder planlegging av dugnad, nøkler med mere.

Nestleder: Lene Berge Holm

E-post: leneberge79@gmail.com

Mobil: 932 89 977

Jeg heter Lene og er 41 år. Jeg er oppvokst i Oslo, men har bodd i Lørenskog i 16 år. Jeg har to jenter som spiller for LHK for hhv 2006 og 2008. Selv har jeg spilt fotball i mange år, og driver pt med mye forskjellig idrett. Jeg er veldig opptatt av å skape et godt idrettstilbud for barn i kommunen, og synes det er veldig spennende å få bidra til dette gjennom styreverv i LHK. Jeg har tidligere erfaring som styremedlem og styreleder i et stort borettslag. Jeg ser frem til godt samarbeid med alle LHKs ildsjeler.

Styremedlem: Randi Leinan

E-post: randi.leinan@bi.no

Mobil: 464 10 347

Jeg heter Randi Leinan, opprinnelig fra Trondheim men vært bosatt på Lørenskog i 15 år. To barn, en sønn og en datter. Min datter på 12 år spiller håndball i LHK på jenter 2007. Har ingen bakgrunn fra håndball selv, jeg spilte fotball tidligere, er opptatt av lagspill og hvordan vi kan samarbeide, gjøre hverandre bedre og jobbe mot felles mål.

Styremedlem: Rikard Fridell

E-post: frikkadellen@hotmail.com

Mobil: 473 58 379

Jeg er 38 år gammel og kommer opprinnelig fra Sverige. Mitt første møte med LHK var da datteren min startet i klubben med barnehåndball. Nå flere år senere så vokter hun målet, som en av tre keepere for J2005. Jeg har en sterk tro på at lagidrett bygger gode individer og at samhandling med andre er viktig for den personlige utviklingen. Etter det jeg har sett og opplevd som forelder gjenom disse årene, mener jeg at LHK er en veldig god aktør i samfunnet. Jeg synes det er viktig at unge jenter har en trygg plass der de får sjansen til å utvikle seg på en positiv og god måte. Det syns jeg vi gir våre unge spillere i LHK. Selv har jeg ikke spilt håndball, men fotball og bowling. Det ble noen år i både Eliteserien og allsvenskan innen bowlingen.Til daglig jobber jeg som produksjonsstyrer innen dagligvare, der både produksjon og distrubisjon er mine felt. Jeg håper å kunne bidra, bland andre utrolig flinke og engasjerte mennesker i LHK.