Nyttige linker

Her finner du linker til nettsider som er nyttige for deg som spiller, trener og supporter.

Norges Håndballforbund – Dette er Norges Håndballforbunds offisielle hjemmeside.

HåndballTV – Hele Norges håndballkanal. Dette er stedet hvor klubbkamper sendes på TV eller streames.

Treningstips - Norges Håndballforbund tilbyr gjennom sine nettsider store mengder fagmateriell innenfor ulike områder. Det produseres også fortløpende nytt stoff, samtidig som gammelt stoff oppdateres og videreutvikles.

Skadefri – Håndballskader kan halveres med god forebyggende trening. På denne siden finner du øvelser som hjelper deg til å holde deg skadefri, samtidig som de også gjør deg til en sterkere håndballspiller.

Lover og regler i NHF - Disse sidene inneholder spilleregler, lover, bestemmelser og retningslinjer for norsk håndball. Viktig å presisere at dette gjelder for NHF, og at det derfor er viktig å også lese Region Øst sine lover og regler.

Oppslagstavle NHF - Oppslagstavlen er et tilbud til klubber og er ment som et sted hvor man kan legge ut informasjon som kan være interessant for andre.

Trening og sunn mat – Her finner du gode råd om trening og sunn mat. Man kan melde seg på e-læring innen idrettsnæring og finne massevis av sunne oppskrifter.

Brukerveiledninger - Her er en samling av brukerveiledninger til de fleste systemene en kan bruke tilknyttet administrasjon av håndballaktivitetene til Norges håndballforbund.