Innmelding og medlemskap i Lørenskog Håndballklubb

Hei,

Så hyggelig at du vurderer å bli en del av vår fantastiske klubb. Vi går ut ifra at du elsker håndball, eller har et barn som gjør det. Vi vil gjerne være med å gjøre det mulig å dyrke denne håndballidenskapen. Her i klubben finner dere dedikerte frivillige som drifter klubben og dyktige trenere på alle nivåer.

Så hva gjør du nå?

Dersom du eller barnet ditt ønsker å prøvespille håndball hos oss er det utrolig hyggelig. Dette løses enkelt ved at du tar kontakt med treneren for det enkelte lag direkte, gjerne via e-post eller telefon. Fullstendig oversikt over lag og trenere finner du her: lagoversikt

Innmelding

Dersom du ønsker å melde deg inn i Lørenskog Håndballklubb, gjøres dette enkelt via Min Idrett (www.minidrett.no), som er en del av Norges Idrettsforbunds elektroniske medlemsregister.

Foresatte eller spiller går inn på Min Idrett og registrer Navn, Fødselsnummer, Adresse, e-postadresse og telefonnummer for spilleren (for barn bør også foresattes e-post og telefonnummer oppgis). Spilleren vil på denne måten få en egen side på Min Idrett. Foresatte kan også med fordel opprette sin egen side på Min Idrett og knytte denne til barnets side som familie.

Fra Idrettssiden på Min Idrett klikker man da på MEDLEMSSKAP og deretter FINN NY KLUBB. Her søker dere opp Lørenskog Håndballklubb og velger meld inn. For ytterligere tips kan dere klikke her for videoveiledning.

Spørsmål knyttet til innmelding og medlemskap kan rettes til klubben via lorenskog@ronhandball.no

Medlemskontingent og treningsavgift

Medlemskontigent
kr 650 ,-

Familie- / søskenmoderasjon

Eldste og dyreste medlem betaler 100% medlemsavgift og 100% treningsavgift. For øvrige i samme familie gis det 50% rabatt på kontigent og treningsavgiften.

For eksempel vil en familie med en spiller på 14 år og en på 10 år betale følgende: kr 3.750,- for den første og 1450,- for den andre. Tilsvarende rabatt gjelder for spiller på seniorlag med barn på yngre lag.

I tillegg til vanlige treninger dekker treningsavgiften deltakelse for lagene i følgende turneringer:

• Seriespill i regi av Norges Håndball Forbund, Region Øst
  • Deltakelse i Regionscupen
  • Deltagelse i Miniturneringen i Regi av Region Øst for de yngre lagene
  • Deltagelse i Loppetassen for Håndballskolen

I tillegg vil vært lag få dekket deltakelse i inntil to cuper per år, hvorav den ene av disse bør være Lørenskog Håndballklubbs hoved cup. For tiden er dette Fredrikstad Cup som arrangeres i forbindelse med Pinsen hvert år.

Vi gleder oss til å se deg på banen!

Lørenskog Håndballklubb