Sportslig utvalg

Her finner du oversikt over klubbens sportlige ledelse.

Dario Barisic

E-post: barisic@online.no

Mobil: 91654733

Trude Haga Flatås

E-post: Trude.Haga.Flatas@ahus.no

Mobil: 93223141

Monica Johansen

Medlemsansvarlig

E-post: monica@xide.no

Mobil: 95159349

Jeg heter Monica og er trener for jenter 18, hvor datteren min spiller. Har også en datter på 2013 laget. Jeg har vært medlemsansvarlig siden sesongen 18/19.

Arne Martinsen

Materialforvalter

E-post: arne.martinsen@barilla.com

Mobil: 91784720

Jeg heter Arne, er 51 år og håndballpappa til Silje på 19 år som er strek og bakspiller på klubbens K3 lag. Vi kom til klubben i 2016. Jeg har tidligere sittet som styremedlem i styret i LHK og også i datterens forrige klubb, Ammerud. Jeg hadde også rollen som materialforvalter i LHK i perioden våren 2017 til høsten 2018 og er nå tilbake i rollen etter et opphold. Som materialforvalter er jeg ansvarlig for leverandøravtaler, drakter, forbruksmateriell, samt materiell og utstyr i Lørenskog Håndballklubb. Til daglig jobber jeg som distriktsansvarlig i Barilla Norge. Jeg er en ildsjel når det kommer til å bidra for klubben vår og stiller opp både for eget lag og i klubbens fellesoppgaver. Mye av fritiden går med på å følge yngstedatterens lag i håndball, håndtering av ulike oppgaver for klubben, fisking, sport og reising.