Vil du bli trener i Lørenskog Håndball?

Klubben er til enhver tid interessert i å knytte til seg trenere og ressurspersoner som ønsker å gjøre en jobb for klubben og håndballen vår. Klubbens tilbud spenner fra Håndballskole og tilbud for alle, til lag i 3.divisjon. Vi er en ren dameklubb med lag på 14 årstrinn, men vi har flere mannlige trenere.

Har du erfaring fra håndball eller annen idrett. Kanskje har du annen veiledning innen idrett eller tilsvarende, som gjør deg interessert i å trene lag hos oss. Da vil vi gjerne høre fra deg!

Lørenskog håndball har laget sportslige rammer for aktiviteten for alle alderstrinn gjennom klubbens «sportslige plan». Vi kan garantere positive og morsomme opplevelser, godt samhold og tilhørighet i en positiv håndballfamilie!

Lørenskog håndball dekker trenerkurs i håndball for trenere som tar oppdrag over flere sesonger.

Er du interessert i å snakke med oss kan du kontakte sportslig utvalg.