Takk for sponsorbidraget!

Lørenskog Håndballklubb ville ikke kunne driftes uten våre sponsorer. De er våre helter som sørger for at idrettslaget kan fortsette sitt arbeide.

Å drifte verdens beste håndballklubb – Lørenskog HK – ville ikke vært mulig uten våre gode samarbeidspartnere. Disse bedriftene sørger for at vi sper på budsjettet vårt og muliggjør idrettsglede, inkludering og spillerutvikling i klubben i vårt hjerte. Det gir alle våre medlemmer tilgang til å dyrke sin favorittidrett med gode trenere, gode dommere, treningsfasiliteter, utstyr, cuper og flotte drakter. Det sier seg selv at denne støtten er avgjørende for klubben.

Våre sponsorer er med og bidrar til at lagene våre presterer og utvikler seg. At spillerne våre får være med å føle på suksess og fremgang. Ved å synliggjøre våre sponsorer på drakter og i vår hjemmearena, Skårerhallen, viser vi hvor mye vi setter pris på dem.

Vi er alltid interessert i å knytte til oss nye samarbeidspartnere. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker å bidra til videreutviklingen av våre utøvere og klubben.

Bli sponsor

Stor takk til våre sponsorer

Rema 1000 Karihaugen

Comet Sport