Grasrotandelen

Bli grasrotgiver i dag!

Send SMS <Grasrotandelen 984371969> til 60000

Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 5 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago.

Du kan velge hvilket lag eller forening som får 5 prosent av din spillerinnsats, det vil si dersom du spiller Lotto for 100 kroner, går 5 kroner til din grasrotmottaker. Dette uten at det går utover din innsats, premie eller vinnersjanser. For spillene Multix og Instaspill er Grasrotandelen 10 % av spillinnsatsen etter fradrag for gevinster.

Positiv utvikling!

Fjoråret viser nesten dobling av klubbens tilskudd via grasrotandelen. Takk til alle dere som har valgt å støtte oss på denne måte.

Vi ønsker flere støttespillere

Spør gjerne foreldre, besteforeldre, naboer, tanter, onkler, venner og kjente om de har registrert seg for grasrotandelen, eller om de kan tenke seg å støtte oss.