Lagsrapport J98, 2013-2014

Postet av J98 den 10. Jul 2014

LHK J98 består i dag av 12 spillere i alderen 13, 14 og 15 år. Dette er sammensveisede jenter som har funnet tonen og samspillet sammen siden sommeren 2013.

Tross den korte spilletiden med hverandre, har de lært og støtte og backe opp hverandre.

De har jobbet hardt og målrettet for å klare for å kjempe om en plass i Bringserien. Dette har de klart til tross for at de i utgangspunktet er minst ett år yngre enn motstanderne.

Å delta i Bringserien er noe flere klubber og spillere drømmer om. Det er derfor en glede og se hvordan laget har utviklet seg og fått vist at det går an å danne et godt lag med godt spill bare etter få måneder sammen.

Ambisjonene til jentene er å kunne vise andre spillere at selv små breddeklubber kan nå langt, samt gi klubben et løft og ansikt.

Jentene har stå-på-vilje, men viser samtidig at det skal være gøy med idrett.

Jentene representerer Lørenskog Håndball med stolthet.

Se flere bilder fra håndballgallaen her.