Medlemskontingent og treningsavgift

Her finner du oversikt over kostnadene ved det å spille håndball i Lørenskog Håndballklubb.

Medlemstype
ÅrsklasseTotal årlig betaling
Håndballskole
5 - 7 årkr 1.350,-
Barnelag 18 årkr 2.200,-
Barnelag 29 - 12 årkr 2.900,-
Ungdomslag
13 - 16 årkr 3.750,-
Junior
17 - 18 årkr 3.750,-
Senior
19 år - >kr 3.750,-
Medlemskontigent -kr 650,-

Familie- / søskenmoderasjon

Eldste og dyreste medlem betaler 100% medlemsavgift og 100% treningsavgift. For øvrige i samme familie gis det 50% rabatt på kontingent og treningsavgiften.

For eksempel vil en familie med en spiller på 14 år og en på 10 år betale følgende: kr 2900,- for den første og 1450,- for den andre. Tilsvarende rabatt gjelder for spiller på seniorlag med barn på yngre lag.

Lisens NHF

Alle som ønsker å spille håndball i en norsk klubb må heve lisens fra og med det året man fyller 13 år. LISE PLUSS er satt som standard på lisensen, men man bestemmer selv hvilken forsikring man vil løse. Du kan selv endre lisenskategori når du betaler via betalingsløsningen i Min Idrett eller du kan betale beløpet for kategorien du ønsker dersom nettbank benyttes. Valgene er LISE, LISE PLUSS og LISE SUPER.

Husk å betale din lisens til forfall, slik at du er forsikret dersom du skulle være uheldig å skade deg på trening.

Hva som er omfattet i lisensforsikringene ser du i Forsikringsbevis og vilkår for Norges Håndballforbund.