Sesongkortfordeler

Her finner du sponsoravtaler som gir deg som medlem i LHK fordeler – samt kickback til klubben.

Lillestrømbanken

Dette er vår hovedsponsor og de gir alle voksne medlemmer og foresatte et godt tilbud. Du finner fordelene på nettsiden til Lillestrømbanken.

Comet Sport

Dette er Romerikes største leverandør av sportsutstyr til klubber. Her finner du alt du trenger for å drive med håndball. Som medlem av Lørenskog Håndballklubb får du handle til godt rabatterte priser. Comet Sport holder til i Storgata i Lillestrøm, så ta turen innom for en hyggelig handel. Gi beskjed at du kommer fra LHK.

Egon

Egon Lørenskog gir klubbens medlemmer 10% når de spiser på Egon Triaden senter. Oppgir du LHK-avtalen så får du 10% avslag og så får klubben 10% av omsetningen avtalen generer.