Sølv i Petter Wessel Cup

Postet av Anonym den 27. Apr 2019

Norges største håndballturnering arrangeres i Larvik hvert år. Petter Wessel Cup regnes for uoffisielt NM for yngre lag. Hvert år tar cupen imot de beste håndballagene i aldersgruppen 12 til 18 år.

Lag og håndballspillere fra Lørenskog Håndballklubb markerer seg stadig med ypperlige resultater og prestasjoner. Helgen 12. - 14.april deltok klubbens J03 i Petter Wessel Cup og oppnådde supre resultater og tok med seg sølvet hjem. En prestasjon laget og trener skal være stolte av.

Laget spilte 8 kamper i løpet av lørdagen og søndagen. De møtte lag som Bamble, Fyllingen, Ullern, Lund, Reistad og Austrått. Av disse kampene vant jentene fem, spilte en uavgjort og tapte kun en. Jentene kjempet seg til finalen og møtte Halsen IF, som dessverre ble litt for sterke, i tillegg til å ha en kamp mindre i beina.

Gratulerer så mye med sølvet til J03 og trener Petter Grønstad