Lørenskog håndballklubb søker nye og motiverte spillere

Postet av Anonym den 29. Apr 2018

Lørenskog skal styrke en klubb og bygge flere lag som ønsker å kjempe sammen for klubbens mål om opprykk til 3. divisjon i kommende sesong og til 2. divisjon i løpet av 2 år. Med oss på denne reisen vil vi ha med oss jenter som syns håndball er gøy, som vil satse og se fremover mot en lys håndballfremtid i LHK. Vi ønsker å bygge opp en gruppe som vil det samme og jobber hardt sammen.

Hanne Halén, tidligere landslagsspiller, norgesmester og proff håndballspiller, er hovedtrener. For Hanne er det viktig at spillerne får riktig utvikling både håndballmessig, fysisk og mentalt. Hun ønsker å skape en sterk gruppe og et godt sammensatt lag som presterer over tid.

I kommende sesong har vi lag i 4.divisjon, J18 som satser Lerøy og J02 som satser Bring.

Vi har også hospiteringsløsninger som bidrar til at alle spillere får utvikle seg på sitt nivå. Fremover vil klubb og hovedtrener ha sterkt fokus på rekrutering av spillere og styrking av klubben.

Vil du være med oss å bygge opp en klubb og lag for fremtiden og har lyst til å prøve deg på en trening med oss? Send en mail til Hanne Halén – stronger_u@outlook.com