J2004 i Ski Håndballcup

Postet av J04 den 25. Aug 2014

Jenter 2004 begynner etterhvert å få god cup-erfaring. Etter en uke med trening etter ferien, bar det til cup i Ski. 14 jenter møtte opp til turneringen, så det ble mange bytter underveis i de tre kampene laget spilte. Ikke alle byttene var helt etter boka, men slikt lærer man etterhvert...

Første kamp mot Langhus kom litt tregt i gang. Forsvaret satt bra og det var godt pasningsspill, men det ble ikke mange skuddene, så det endte med tap 2-3.

Det tok ikke motet fra jentene, og i neste kamp, mot Kolbotn hadde de fått opp dampen. Forsvaret satt som ei kule og Kolbotn kom knapt til en sjanse, og med tøffere angrepsspill endte kampen 5-0.

Siste kamp, mot Vestby gikk litt tregere igjen etter en lang dag, men jentene klarte å kjempe seg til en 3-2-seier.

På laget var det både godt erfrarne spillere og noen ganske ferske, men alle fikk spille like mye, og det var super stemning i laget, så det skal bli gøy å følge med de to lagene de har meldt på i serien i høst, begge i øvet avdeling.