Blått lag fikk det tøft i Enebakk

Postet av J04 den 8. Feb 2015

Blått lag hadde bortekamp mot Enebakk, og etter en del forfall i siste liten, ble resultatet at seks jenter møtte opp, hvorav ingen var keepere!

Oda var sporty og startet i mål, men med en del gode skyttere på Enebakk, og et svekket LHK-lag på banen, suste målene inn i mot, og første omgang endte 7-1 til Enebakk.

I andre omgang overtok Hedda målet, og etter en god pep-talk i pausa og litt omrokering på laget, kjempet jentene supert i forsvar. De løp ut og brøt opp Enebakks angrep, slik at Enebakk ikke fikk noen mål før ca. halvspilt 2. omgang. Men det kostet mye krefter, og uten innbyttere, måtte de etterhvert slippe inn flere mål, selv om Hedda hadde mange fine redninger - kanskje vi er så heldig at vi har funnet en ny keeper på laget?

Uansett, kampen endte 12-4 til Enebakk, men jentene fikk seg en flott erfaring, og var stort sett godt fornøyde med kampen allikevel.

Se flere bilder fra kampen i galleriet til J2004