Laget

Vi er en motivert gjeng på 19 damespillere som trener 3 ganger i uken og vi har det kjempegøy sammen. Vi ligger på midten av tabellen i K3 etter opprykk i forrige sesong. Det er vi fornøyde med. Forrige sesong var helt fantastisk og vi klarte målet om å rykke opp til K3, noe som vi alle er veldig stolte av. Fokuset vårt denne sesongen er å ha det gøy, få opp tempoet, trene hardt og kjempe videre i toppen. Ønsket om K2 ligger litt lenger frem i tid, men en dag ...

Trener: Dan Roman

Dan har selv spilt håndball i Sverige i 2. divisjon og gått på idrettslinjen på Bosön Idrottsfolkhögskola. Han har trener 3 utdannelse fra Sverige og har trent flere 2. divisjonsklubber der hjemme. I tillegg har han holdt på med håndball i 45 år.

I Norge har Dan flere meritter som trener og har blant annet vært assistenttrener i eliteserien for Marinko Kurtovic i Nordstrand i 3 sesonger. Assistent for Lars Olsen i Fredrikstad håndballklubb 1 sesong, hovedtrener for K2 i Lunner i 3 sesonger, hovedtrener for K3 i Ammerud i 3 sesonger, hovedtrener i Lørenskog for K4 i 2 sesonger, trener for K4 i Vålerenga i 2 sesonger og nå tilbake som hovedtrener i Lørenskog for K3.

Kommende aktiviteter

Ingen fremtidige arrangementer ble funnet.

Blogginnlegg