J06 involvert i thriller på tribunen

Postet av Lørenskog Håndballklubb den 18. Mai 2019

Men det var selvfølgelig bare på film!

8.mai tikket det inn en litt uvanlig e-post i klubbens innboks. En fra castingen for thrillerserien Varsleren tok kontakt med klubben. De ønsket seg en gruppe med spillere og voksne på tribunen under filminnspilling i Kjennhallen og lurte på om ikke Lørenskog Håndball kunne hjelpe. J06 tok jobben på strak arm.

Onsdag 15.mai var 14 jenter på J06 statister for en ny thrillerserie som skal vises på TV2. Jentene våre spilte håndballspillere som satt på tribunen og ventet på at de skulle trene/spille kamp. De ventet på at det laget som var på banen i serien skulle bli ferdige.

Varsleren er et politisk thrillerdrama som produseres av Miso Film Norge AS. Serien er fortellingen om hvordan ett enkelt varsel utløser noe mye større, noe som får konsekvenser helt opp til det øverste av norsk samfunnsliv.

Dette blir spennende og vi gleder oss til å se resultatet på tv-skjermen etter hvert, og håper å se jentene våre.

#vierlhk  #bestsammen