Informasjon om valgkomiteens arbeid

Postet av Lørenskog Håndballklubb den 29. Nov 2019

I forberedelsene frem mot årsmøtet i mars 2020 er valgkomiteen allerede i gang med sitt arbeid med å finne kandidater som ønsker å hjelpe klubben. Som en foreldredrevet klubb er vi avhengige av at så mange som mulig engasjerer seg i klubbens arbeid og ivaretar de oppgavene som behøves for å kunne levere idrettsopplevelser til barn og ungdom.

Klubbens styre jobber nå med å få frem en oversikt over hvilke roller som vi trenger, samt å skape så konkrete og tydelige arbeidsoppgaver som mulig. Det er samtidig et viktig mål for klubben at de som påtar seg verv i LHK opplever entusiasme og glede!

Kort sagt: Vi gjør vårt arbeid med et smil og trenger deg som vil bidra!

Helt frivillig?

Nei - fullt så enkelt er det ikke:-)
I LHK er det et krav om at alle lag skal stille minimum 2 personer til rådighet for klubbens verv og øvrige faste oppgaver.

Vi vil dermed be om at alle lagledere i samarbeid med de respektive foresatte spiller inn 2 eller flere personer som ønsker å bidra
 til at vi kan opprettholde og forbedre det tilbudet vi har til våre utøvere. Oppgavene kan variere fra å stille som styremedlem, bidra i arrangementskomiteen, jobbe med sponsoravtaler og være en ressurs for klubbens sportslige utvalg for å nevne noe.

Lagledere bes å oversende aktuelle kandidater til klubben på mailadressen lorenskog.ron@handball.no slik at vår dyktige
 valgkomité kan få en oversikt så tidlig som mulig på hvem fra de ulike lagene som stiller seg til disposisjon. Om man har tanker om hva man kunne tenke seg å bidra med er det fritt frem for å melde inn dette så konkret som mulig.  Frist for innmelding av lagenes kandidater settes til 10.Januar 2020.

I neste omgang vil valgkomiteen kalle inn til et informasjonsmøte der man får mer informasjon om hvilke oppgaver og verv som skal
 dekkes opp for i neste periode.  Dette møtet er åpent for alle som har lyst til å få vite mer om hvordan man kan bidra, men spesielt viktig for de som meldes inn som aktuelle kandidater til verv og oppgaver.

Årets valgkomité består av Geir Hagen (08, leder), Belinda Sandberg (06) og Rita Alm (10).
Ikke nøl med å kontakte valgkomiteens representanter om du har spørsmål!

Ole-Christian Braathen,

Styreleder LHK