Lansering av LHKs klubbhåndbok

Postet av Lørenskog Håndballklubb den 18. Jan 2020

I 2019 har LHK gjennomført kurs og fått veiledning i regi av av Håndballregion Øst og klubbveileder Anki Spanic. Dette har resultert i at vi har utviklet en egen klubbhåndbok som beskriver de aller fleste forhold knyttet til klubbens drift. Håndboken er ikke komplett, men den vil suksessivt bli oppdatert etterhvert som flere ting faller på plass. Målsettingen er at vi innordner klubben i så stor grad som mulig etter innholdet i håndboken, og at vi har alt på plass innen sesongstart 2020/2021.

Håper så mange som mulig har sjanse for å lese igjennom denne for å sette seg inn i hva som er forventet av ulike roller i klubben og hvordan dette henger sammen jamfør den organisasjonsplan som er presentert i dokumentet.

Innspill og annet som berører klubbhåndboken kan sendes på epost til lorenskog.ron@handball.no så tar styret inn eventuelle innspill og oppdateringer strukturert for nye versjoner av klubbhåndboken.

Vi ønsker alle sammen et godt nytt og fremgangsrikt år både på og utenfor banen!

Du finner klubbhåndboken her: Klubbhåndbok LHK

Med vennlig hilsen styret i LHK.