Årsmøtet 30.mars må avlyses

Postet av Lørenskog Håndballklubb den 19. Mar 2020

Gjennomføringen av årsmøtet 2020 for LHK blir utsatt inntil videre grunnet situasjonen rundt Corona viruset.

NIF har publisert forlengelse av alle frister for idrettslag slik at dette er i tråd med overordnede ledds anvisninger. Alle grunnlagsdokumenter og formelle forberedelser til møtet er ferdigstilt som først planlagt, og vi har i tillegg per 16.mars, fullført forslagsperioden. Når det er mulig å få gjennomført årsmøte vil det foreligge en ny innkalling på klubbens hjemmeside.

I og med at vi har alle forberedelser på plass kan vi gjennomføre et effektivt årsmøte når ting går tilbake til normalen. Klubben må selvsagt ta forbehold om fremtidig gjennomføring dersom det kommer nye føringer fra NIF, eller at andre samfunnsmessige konsekvenser inntreffer.

Styret i LHK vil samtidig benytte anledningen til å be alle i og rundt klubben å jobbe aktivt for vår felles samfunnsdugnad for å bekjempe smittespredning. Vi oppfordrer også alle til fysisk aktivitet innenfor de rammer som myndighetene har satt. Når slike forhold inntreffer får vi legge fokus på å være best mulig forberedt til å ta opp treningsarbeidet når kysten er klar.

Det er tross alt mye å glede seg til når vi  kommer tilbake til den kjente klubb og treningshverdagen!

Styret i Lørenskog Håndballklubb