Klubben trenger DEG!

Postet av Lørenskog Håndballklubb den 6. Sep 2020

Hei alle,

Den nye sesongen er kommet godt i gang og de aller fleste utøverne har nå kommet tilbake i trening.
Det har vært en krevende tid for oss alle, men takket være fantastisk innsats fra trenere og øvrig støtteapparat ser det ut til at vi sakte men sikkert kommer trygt og godt tilbake til håndballhverdagen.

Klubben har så langt klart å opprettholde drift under Corona krisen, men vi har fremdeles noen utfordringer med å få på plass noen sentrale brikker i puslespillet.
Vi må derfor be dere i foresattegruppen å melde dere til oppgaver som per i dag ikke er bekledte. Dette er oppgaver som er kritiske for klubbens drift og vi må sammen sikre at våre utøvere får opprettholdt et godt tilbud i klubben.

• Sportslig utvalg trenger 1-2 personer til å bistå med sportslig planarbeid, og ulike forefallende oppgaver som utvalget har som sitt ansvarsområde
  • Dommeransvarlig - administrasjon og sportslig oppfølging av våre dommere
  • Sponsoransvarlig - være med på å organisere klubbens sponsorarbeid fremover

Alle funksjoner er beskrevet i større eller mindre grad i Klubbhåndboken som er publisert på hjemmesiden.
Send en e-post til klubben via lorenskog@ronhandball.no så snart som mulig så tar styret kontakt med deg for nærmere beskrivelse av oppgaven du kan tenke deg å bidra med!

NB! Vi er helt avhengig av å få dette på plass og styret må eventuelt iverksette ekstraordinære tiltak overfor lagene om ingen melder seg til tjeneste.

Hilsen Styret