Forlenger samarbeidet med Comet og Umbro ut 2025!

Postet av Lørenskog Håndballklubb den 20. Okt 2020

Lørenskog håndballklubb er stolt over å annonsere at vi forlenger samarbeidet med
Comet Sport og Umbro ut 2025.

Dette sikrer at klubben får kontinuitet på utstyrssiden, og innfasing av nye kolleksjoner fra Umbro kan gjøres i steg som passer for klubben. Etter å ha evaluert flere alternativer ble det gjennomført test av ny kolleksjon og utstyr fra Umbro. Andre draktleverandører har blitt vurdert, men utifra en samlet vurdering har kvalitet, tilgjengelighet og en trygg leveranse av drakter og utstyr vært avgjørende for klubbens valg.

I tillegg er det viktig for klubben at man støtter opp rundt det lokale tilbudet som Comet Sport tilbyr, og det faktum at klubbens spillere og foresatte kan gjøre en trygg og god handel i nærmiljøet.

LHK ser frem til å utvikle samarbeidet videre de neste årene og å skape mest mulig verdi for klubben og våre samarbeidspartnere.

Vi håper at alle benytter seg av klubbrabatten hos Comet og at dere holder dere orientert om tilbud som sendes ut via klubbens kanaler.

Styret i LHK