God jul og godt nytt år

Postet av Lørenskog Håndballklubb den 19. Des 2020

Da er annerledes året 2020 snart over, og vi vil ønske alle i og rundt håndballklubben en god julefeiring.

Det er selvsagt uvant at juleturneringer og øvrige aktiviteter ikke går som normalt, men nå får vi simpelthen håpe på at 2021 blir bedre.

Til tross for store begrensninger i forhold til normal treningsaktivitet, har trenerne gjort en kjempeinnsats for å legge til rette for gode treningsøkter både fysisk og digitalt.  Dette bidrar til et godt grunnlag når håndballen kommer til å rulle for fullt i løpet av neste år.

Klubben er svært takknemlig for innsatsen fra spillerne, og den kreativitet som trenerne har vist gjennom året.

Styret vil overbringe en stor takk til alle som støtter opp rundt LHK og ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nyttår!

Styret i Lørenskog håndballklubb