LHK og Vollaklinikken inngår samarbeidsavtale!

Postet av Lørenskog Håndballklubb den 21. Des 2021

Vi har gleden av å informere om at Vollaklinikken – Idrettsskadesenteret på Lillestrøm har inngått en samarbeidsavtale med Lørenskog Håndballklubb som skal ivareta et godt idrettsmedisinsk tilbud til spillerne – og deres familier – hvis uhellet er ute. Under kan du lese mer om tilbudet og hvis du lurer på noe så ikke nøl med å ta kontakt.

Hva inngår i det idrettsmedisinske tilbudet:
Hovedansvarlige for behandlingsforsikringen opp mot klubbens medlemmer:

Lasse Håkonsen (kiropraktor) og Oda Berge Kjærsgaard (fysioterapeut)

• ✓  Klinikken skal tilby rask og høykompetent idrettsmedisinsk utredning og behandling ved oppstått skade til klubbens spillere.

• ✓  Alle spillere i klubben garanteres time innen to virkedager, men oftest klarer vi å tilby akuttimer på dagen ved oppstått skade som trenger raskt tilsyn.

• ✓  Klubbens spillere får 30% rabatt ved førstegangskonsultasjon. Ordinære priser per 01.12.21 er kr 700 for førstegangskonsultasjon. Tillegg på kr 200 ved bruk av diagnostisk ultralyd. Prisen for vanlig konsultasjonspris (oppfølging) er kr 470. Prisene justeres vanligvis en gang per kalenderår.

• ✓  Ved behov kan undersøkelse med diagnostisk ultralyd tilbys til 30% rabatt

• ✓  Behandlingsforsikringen inkluderer en Skadetelefon som trenere/spillere/foresatte kan ringe på hverdager for råd og veiledning. Ring telefon 64 80 80 10 og tast videre til «avdeling Lillestrøm» og deretter «Kiropraktor Lasse Håkonsen» eller «fysioterapeut Oda Berge Kjærsgaard».

• ✓  Klubbens spillere kan også bruke forsikringen som følger håndballisensen i vår klinikk. Dette er først hensiktsmessig hvis behandlingens kostnader går utover forsikringens egenandel for bruk som er kr 2000. Vi oppfordrer spillerne/foresatte til å melde skader til håndballforsikringen selv om forsikringen ikke tas i bruk. Dette er for å få dekket eventuelle fremtidige kostnader ved en skade hvis det blir et langvarig problem.

• ✓  Avtalens behandlingsforsikring gjelder også medlemmenes søsken og foresatte samt klubbens støtteapparat.

Kontakt Vollaklinikken på telefon 64 80 80 10 eller bestill time på www.vollaklinikken.no