Endelig seier for herrelaget

Postet av Herrelag den 11. Jul 2014

Etter to tap, og to poeng på en walk-over dro herrelaget til Flateby for å hente hjem to poeng, og med godt lagspill og god moral dro laget seieren i land.

Kampen startet godt for Lørenskog, med gode takter både offensivt og defensivt - og etter tre minutter ledet vi med 2 mål. Kampen gikk litt i bølgedaler, men tomålsledelsen holdt seg til pause.

I perioder av kampen var det en del dårlige avslutninger og forvirring på begge lag skapt av meget ujevne dommere, men Lørenskog bestemte seg for å ikke la seg påvirke av dette, og heller holde humøret og lagmoralen oppe.

Det løsnet de siste ti minuttene, da Lørenskog økte til en firemåls ledelse gjennom godt samspill i angrep, og sterkt forsvarsspill. Med god støtte fra tribunen ble sluttresultatet 23-27 og en godkjent kamp på bortebane.

Neste kamp er i Skårerhallen søndag 10.11 klokken 12.55 mot Vestli, som leder 5. divisjon avdeling 02

Ronnie