Lagsrapport 2012-2013

Postet av J02 den 12. Aug 2014

J10 (2002)

J02 trenes fortsatt av Marianne, Gro og Nina. Den faste gjengen vi har vært de siste årene på 14 jenter, har i vår blitt utvidet med tre nye. Laget teller derfor 17 blide, sosiale og flotte jenter.

Det er en positiv og aktiv gjeng som trener to ganger i uka i Skårerhallen. Det har kun vært noen få treninger vi ikke har vært fulltallige gjennom sesongen, så oppmøtet er imponerende! Innsatsen på treningene er også upåklagelig, og alle er motiverte for ny læring og utvikling. Holdningen og tonen i laget er positiv og jentene er flinke til å backe hverandre opp både på trening og kamp.

I tillegg til de ordinære treningene, har de fleste jentene trent sammen også på onsdager. Disse treningene har vært preget mer av ulike ballspill og moro. Keeperne våre har også deltatt på egne keepertreninger i regi av klubben denne våren.

Laget har spilt i nivå 1 denne sesongen. Vi har både tapt og vunnet, men har opplevd jevnere matching enn i fjor. Det er alle veldig tilfreds med! Jentene har utviklet seg mye dette året og har vist at de har hatt godt av bedre matching. I Bonaqua cup i mai har vi meldt på to lag slik at det skal bli mye spilletid for alle jentene – det gleder vi oss til!

Hilsen Gro, hjelpetrener J2002