Nå kan du bruke mobiltelefon i Skårerhallen
Postet av Lørenskog Håndballklubb den 6. jun 2014
Tiden er over da Skårerhallen var isolert fra verden utenfor. De som har Telenorabonnement kan nå bruke mobil i hallen.
Logg inn for å skrive en kommentar.